sjoerddenijs.reismee.nl

Gearriveerd

Hee Mensen, 

2 dagen terug gearriveerd in Singapore. Na 2 prima vluchten, (via Maleisië) waarbij ik tevens mee mocht in het ''KLM royal dutch Orange Pride vliegtuig '' (waar ik trouwens pas achter kwam toen ik het vliegtuig uit liep), op tijd geland.  

Na wat glimlachende blikken van Aziaten in de metro toch ingezien dat ik er een beetje toeristisch bij liep met mijn volle bepakking en strohoedje op. Gearriveerd in mijn kamer bleken ze hier niet echt regelgeving te hebben omtrent geluid. De weg naast mijn complex zo dusdanig geventileerd dat ik het idee krijg nog buiten te zijn. Tevens regent het in de hal binnen en kan ik de bomen hiervandaan bijna aanraken. 

Het is hier allemaal netjes aangelegd met veel natuur en goeie infrastructuur. Zo kan ik 6 bussen nemen naar een van de 7 bibliotheken gevestigd op de universiteit. Ter vergelijking, op onze campus rijd 1 bus op spitstijden. Verder lopend naar de andere kant van de campus kost mij minimaal 50 minuten, gelukkig zijn de bussen hier gratis. Ook de sport faciliteiten zijn gratis te gebruik. de 4 zwembaden van de campus zijn ''huge''  en een van hen is zelfs een infinity  pool. Het volk laat duidelijk merken dat er geen gebrek aan geld is. Tevens berust de welvaart hier voornamelijk op kennis deze dag, vandaar dat er goed geïnvesteerd wordt/is in universiteiten.

Tot zover even een haastige post, nu documenten regelen voor de studentenpas


Reacties

Reacties

Lidwien de Nijs

De eerste stap is genomen, de vlucht en je huis. Oordoppen komen goed van pas denk ik. Nu de papieren regelen en dan volgende week aan de slag?
Jij hebt het vast lekker warm, wij verwarmen ons bij de kachel en de regen verplicht ons om binnen te blijven. ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!